FANDOM

286. VARÁZSLAT

Istened hűséged jutalmáért (és az elmúlt időszakban hozott igazi relikviákért) egy igazán különleges varázslattal ajándékozott meg téged. A különcség vonzása - melyet az egyszerűség kedvéért nevezünk így, az istenek nyelvén teljesen máshogy hívják, amit te úgysem értenél meg - egy inaktívan lapuló varázsképesség (nem kell rá varázspontot sem költened), mely jelentősen megnöveli az esélyét a neves szörnnyel való találkozásnak - főképp, ha az ősi birodalmak területein sétálsz. Hogy ezt jónak találod-e, vagy rossznak (kevesebb jön a normál szörnyből), teljesen mindegy, nem sértheted meg istenedet azzal, hogy visszautasítod adományát - a képességet kikapcsolni pedig nem lehet.

A sors fintora, hogy ezt a varázslatot, mely a neves szörnyekkel való találkozás esélyét növeli, azután kapod meg, hogy teljesíted azt a küldetést, amelynek során neves szörnyeknél talált relikviákat kell feláldoznod istened oltárán. Panaszkodásra persze nincs ok, hiszen a varázslat még így is hasznos lehet a jövőben. Lehetséges pl., hogy a két hasonló jellegű küldetéséből ezt teljesíted előbb, és a varázslat birtokában már a másikat is könnyebb lesz megoldani. Vagy ha ez nem, akkor egyszerűen jó pénzért értékesíted a később jött neves szörnyek relikviáit. A különcség vonzása a 13%-os alapesélyt +5%-kal növeli.

Típus: Teo, Maradandó
Isten: Sheran, Chara-Din, Tharr, Leah, Dornodon, Elenios, Fairlight, Raia
Hatóidő: permanens
Hatás: a képesség birtokosa több neves szörnnyel találkozhat
Max. hatásfok: 0
Használata: parancs nélkül, folyamatosan működik
TVP költség: 0
VP/PP költség: 0
Anyagi komponens: -