FANDOM

ALAKULÁS: 1997. 11. 11 SZIMBÓLUM: Lant, mit angyal s ördög tart KT tárgy: királyi érdemes művész kitűző

Összhangzat. Ősi, kultikus erő, ami a zene hatalmára épül. Csak keveseknek adatott meg, hogy megértsék, és irányítani tudják a bárdmágiát éltető erőt. Aztán a világégéssel úgy tűnt, ismerői elpusztultak, emléke is elfeledni látszott. Ősi fóliánsokban, félig elpusztult kódextöredékekben sikerült utalásokat találnunk működéséről és megéreztük jelentőségét annak, hogy a mi kezünkben van a tudás, amivel új életre kelthetjük a szunnyadó energiákat. Persze tudatában voltunk annak is, pusztán az erő nem elég. Fel kell újítanunk a bárd-hagyományokat, szokásokat. Zenélnünk kell, terjesztenünk a mostanság háttérbe szoruló kultúrát. Újra meg kell tanulnunk táncolni is, tökélyre kell fejlesztenünk az udvarlást, és még sok más teendőnk van. Ezért fogtunk össze, ezért kapcsoltuk össze tudatunkat a létező legerősebb kapoccsal, ami gondolkodó lények között csak lehet.

Az Összhangzat Közös Tudat a V. É. utáni hatodik évben alakult Elenios Havának Szerelem napján, Fehér Bérc főterén. Azóta az alapító tagokhoz újabbak csatlakoztak, s szétszéledtek a világ minden tájára, hogy terjesszék a muzsika és a művészetek szeretetét. Ez utóbbit tekinti a Tudat legfőbb céljának. Szeretnénk bebizonyítani, hogy nemcsak fegyverekkel és varázslatokkal lehet megélni a "jég hátán", hanem sok minden mással is. A zene hatalmas erőt képvisel, hiszen egy szépen pendülő lant hangjaira többen is felkapják a fejüket, csodálattal és áhítattal adózva a zenésznek. S ezzel már megteszik a lépést a változás felé, hisz elméjük már nemcsak túlélő ösztöneiknek engedelmeskedik. Megérinti őket valami más, egy dallam, egy történet, valaki másnak az öröme vagy bánata, a hangulata.