39. VARÁZSLAT

Ezzel a támadó varázslattal lesújtva, ellenfelednek csak hosszú távú kárt tudsz okozni. Ha sikerrel jársz (ez pedig isteni hitedtől függ), ellenfeled borzalmasan éhes lesz, mintha napok óta nem evett volna. Jól látható, hogy ennek milyen hatása lehet egy kalandozóval szemben, akinek minél több nyomorúságot akarsz okozni, de egy szörnnyel szemben nem sok hatása van: a lény legfeljebb még vérszomjasabban veti magát rád. Ezért a számítógép lehetőleg nem fogja ezt a varázslatot választani a listádból, ha szörnyekkel harcolsz. Elmondása 7 VP-be kerül, komponensként egy kaját kell elhasználnod.

  • A 2001 júniusában bevezetett változtatás szerint a varázslat D2 sebzést okoz szintenként.

A varázslatot a sikeres mentődobás felezi. Valljuk be, hogy az éhínség egy inkább szerepjátékos varázslat, és az aktuális csatában még nem sok haszna lesz, annak ellenére sem, hogy nagyon nehéz ellene a mentődobást megdobni. Nem csoda, hogy főleg a szörnyek használják, de azok nagy előszeretettel. Hallottam olyan javaslatot is, miszerint jobb lenne, ha az éhínséget és hasonló varázslatokat el lehetne lőni csak úgy, harcon kívül, akárkire. Bár így ezek a varázslatok kétségkívül érdekesebbek lennének, úgy hallottam, sok játékos már így is úgy gondolja, hogy épp elég módszer van, amivel a játékosok szívathatják egymást.

A varázslat anyagi komponense egy kaja, és szörnyek ellen nem használhatod.
[ forrás: Alanori Krónika ]

Típus: Teo, Támadó
Isten: Sheran, Leah
Hatóidő: azonnali
Hatás: D2 sebzés/szint, ellenfeled borzalmasan éhes lesz
Max. hatásfok: 0
Használata: automatikus (TV, FTV)
TVP költség: 0
VP/PP költség: 7
Anyagi komponens: 1 kaja