FANDOM

1583. TÁRGY

Az igazi tolvaj minden alvilági képzettségben egyaránt jártas, és tudása legjavát sosem osztaná meg mással. Mikor azonban megpillantod ezt a komplett tolvajfelszerelést, így egyben, minden részletében, úgy érzed, máris birtokába kerültél a mestertolvajok összes titkának. A ruhadarabok között egyaránt találsz feketét, amit az éjszakai betöréseknél ajánlatos viselni, és foltos, zöldes-barnát, ami egy erdei útonállás, vagy rajtaütés során elengedhetetlen. Aztán van itt ál-púp, álszakáll, álbajusz, és paróka, meg különböző festékek, és talán fel sem lehetne sorolni mindazt, ami egy tolvaj fegyvertárába tartozik. Persze az álcaruhát csak az viselheti, aki maga is jártas a tolvajlás művészetében legalább 10. szinten. Hogy elrejtsen mindent, amit csak viselsz alatta, köpenyként öltsd magadra a KF 1583 paranccsal. Ekkor +10 lopást, +10 rejtőzködést, +8 védekezést ad, ráadásul távfegyvereddel is eggyel több támadást adhatsz le, mint egyébként, hála a tökéletes rejtőzésnek, és a meglepetésnek. Természetesen egy ilyen kincsről semmi pénzért nem mondanál le!

Eladási ár : 600 ap

Átadhatóság/lophatóság: Nem átadható!
Miből készíthető/nyerhető ki:  ?